Website Builder Free Web Templates Website Templates Web Design

O Dino Kafi

  • Početkom 2003 god u Živinicama je osnovana zanatska radnja PAK CENTAR sa osnovnom djelatnosti usluge pakovanja tečnih i praškastih proizvoda kao i preradom i pakovanjem kafe.
    Između ostalog u toku 2003 god krenuli smo sa preradom kafe i na tržište izbacili potpuno novi proizvod pod imenom DINO KAFA koja će vrlo brzo da postane naš zaštitni znak.
Detaljnije

Novosti

  • Cijenjeni kupci,od danas Dino kafu možete kupiti i u svim objektima trgovačkog lanca MERKATOR BiH. Hvala Vam uživajte i dalje uz Dino kafu koju smo napravili samo za Vas.
Arhiva

Kafa štiti srce

Nova 13-godišnja studija pokazala je koristi čaja i kafe za srce, bez podizanja rizika za druge bolesti.

Istraživanje holandskih naučnika koje je trajalo čak 13 godina pokazalo je da nekoliko šoljica kafe ili čaja na dan štite od bolesti srca, prenosi BBC.Ljudi koji piju više od šest šoljica čaja na dan smanjuju rizik za srčanu bolest za trećinu, navodi se u rezultatima istraživanja provedenog na 40 hiljada osoba.

Za 20 posto rizik će smanjiti ljudi koji dnevno piju od dvije do četiri šoljice kafe, dodaje se. Oni koji piju još više kafe, od toga neće imati koristi, ali ni štete.

"Ovo je zapravo dobra vijest za ljubitelje čaja i kafe. Ti napici čine dobro srcu bez podizanja rizika za neke druge bolesti", rekla je profesorica Yvonne van der Schouw, voditeljica istraživanja objavljenog u "Journal of the American Heart Association".

Istraživači napominju da cigareta uz kafu poništava njezin dobar učinak, a da samo ispijanje velikih količina čaja ispred televizora, bez ikakve tjelovežbe u životu, također vjerojatno neće srcu donijeti ništa dobroga.